14. maj

Årlige højdepunkter

Aarhus Radikale Vælgerforenings Generalforsamling, holdes hvert år i april måned. Generalforsamlingen vælger ny bestyrelse og folketingskandidater. Der deltager gerne 50-60 medlemmer i forsamlingen, som er en god anledning til at møde de andre medlemmer fra Århus og hygge sig i godt politisk selskab.

Aarhus Radikale Vælgerforenings julefrokost, holdes i december, hvor alle medlemmer i Aarhus inviteres. Nogle gange er det med kulinariske bidrag fra hver deltager, andre gange kommer maden udefra. Julefrokosten krydres med forskellige former for underholdning, vinsmagning etc.

Radikale Venstres Landsmøde, holdes hvert år en lørdag-søndag i september på Hotel Nyborg Strand og har deltagere af delegerede fra hele landet. Man kan melde sig som delegeret blandt andet ved Aarhus Radikale Vælgerforenings Generalforsamling. Vi har 33 pladser. Det er en enestående chance for møde partiets ledelse, få sig en pep-talk og diskutere politik med folk fra andre landsdele. Ofte er der inviteret spændende oplægsholdere udefra.

Radikale Venstres Nytårsstævne på Hotel Nyborg Strand. Holdes i midten af januar og er et stævne for den politiske debat med foredrag og oplæg fra vigtige spillere i dansk politik, erhvervsliv og kulturliv. Der deltager medlemmer fra hele landet samt partiets ledelse. Stævnet afsluttes med en partilederdebat.