Tid & Sted

Aarhus Rådhus Rådhuspladsen

01. september

Budgetforhandlinger 2019

Dagen, de fleste interesserede i byrådspolitik har gået og ventet på i månedsvis, er lige om hjørnet: nemlig årets budgetforhandlinger!

Det er dagen, hvor partierne i Aarhus Byråd skal forsøge at finde fælles fodslag om en række økonomiske og politiske prioriteringer og samtidig arbejde for at få hvert deres særegne aftryk på den færdige aftale.

Vi i AARV har glædet os, og vi håber, du vil tage del i festlighederne den 19. september.

Alle er velkomne hele dagen. Vi begynder på Rabihs kontor med morgenmad kl. 09.00, hvor vi bliver opdateret med det sidste nye om forhandlingerne. Man er velkommen når som helst på dagen, hvad enten man kan blive en halv time eller under hele forhandlingerne. Det er en rigtig god chance for at komme rigtig tæt på magtens vingesus!

Omkring klokken 19 tager vi ud og spiser et sted i midtbyen. Vælgerforeningen giver! Hvis du gerne vil med ud at spise, skal du tilmelde dig hos sekretær Kathrine på sek@aarv.dk inden den 14. september.

Vi glæder os til at se dig!