Folketingskandidat-opstillingsmøde og Generalforsamling | aarhus lokal subsite

Tid & Sted

21. april 2018 11:00
FO-Byen i Konferencesalen. Det er i den oprindelige bygning nede i gården Frederiksgade 78C
aarhus, Danmark

06. april

Folketingskandidat-opstillingsmøde og Generalforsamling

Lørdag den 21. april kl. 11.00 holder Aarhus Radikale Vælgerforening vores årlige folketingskandidat-opstillingsmøde samt generalforsamling.

På opstillingsmødet skal vi vælge hvilke fire personer, som skal være kandidater for Radikale Venstre i Aarhus til det kommende folketingsvalg. Så her kan du få en meget konkret indflydelse på vores politiske arbejde. Indtil videre er der fire kandidater: Morten Østergaard, Katrine Robsøe, Henrik Vinther Olesen og Anne Sophie Callesen.

På generalforsamlingen kigger vi på året som er gået og på det kommende år. Du kan her få indflydelse på sammensætningen af vores bestyrelse. Og har du lyst, kan du selv stille op til bestyrelsen. Kontakt vores formand Klaus Bach Trads på klausbachtrads@gmail.com, hvis du vil vide mere om vores bestyrelsesarbejde.

Tid og sted: FO-Byen i Konferencesalen. Det er i den oprindelige bygning nede i gården. Arrangementet starter kl. 10.00 og der bliver serveret kaffe, te og en sandwich undervejs. Mødet forventes at slutte senest kl. 15.00.

Vi glæder os til at se dig den 21. april.

Venlig hilsen Bestyrelsen