Tid & Sted

Aarhus Radikale Vælgerforening Rosensgade 24, 1. sal

20. februar

Lynkursus i dørbank

Valgkampen nærmer sig, og vi skal have kickstartet den demokratiske samtale med vælgerne, så vi får genopbygget tilliden mellem vælgere og politikere.

Dørbank er en meget virkningsfuld kampagnestrategi, da det skaber en mindre afstand mellem borgere og politikere - og giver borgerne bedre mulighed for rent faktisk at blive klogere på politikerne i deres valgkreds.

Det er grænseoverskridende først, og det kan virke uoverskueligt at skulle banke på hos vidtfremmede og tale med dem om politik. Derfor har vi inviteret tidl. næstforkvinde i RV, Vivian Heinola, til Aarhus den 17. marts for at give os et lynkursus i, hvad dørbank er for en disciplin og hvordan man kommer godt igang. Det sker mellem 12 og 13, hvorefter vi deler os op i grupper og går på dørbank på udvalgte lokationer i Aarhus, så vi kan få en praktisk erfaring i hyggeligt samvær med hinanden.

Det sker i vores lokaler på Rosensgade 24, 1. sal, fra klokken 12. Vælgerforeningen giver sandwich til alle deltagere, der er tilmeldt her på Facebook.

Vel mødt – vi vinder valget!