14. maj

Bestyrelsen
Foreningen bliver ledet af en bestyrelse på 8 personer valgt på generalforsamlingen, en formand og to repræsentanter fra Aarhus Radikale Ungdom. Flere gange årligt afholdes medlemsmøder og arrangementer. Den øvrige organisering sker på projektbasis, der samler sig om et område eller et arrangement. Under valgkampe mobiliserer vi i stor stil til praktiske og politiske opgaver.

Generalforsamlingen
Hvert år i april er der generalforsamling, hvor du som medlem vælger bestyrelse, folketingskandidater, landsmødedelegerede etc. Generalforsamlingen er foreningens højeste myndighed og er åben for alle medlemmer. Du har stemmeret, hvis du har betalt kontingent. Hvert fjerde år op til et byrådsvalg afholder vi en ekstraordinær generalforsamling med opstilling af byrådskandidater.